Powered By Blogger

Tuesday 29 March 2011

Guru2 yang aku sayang di sekolah rendah~

salam.. hye.. aku harap tak ada seorang guru pun yang tercicir dalam senarai ni. hehe~

*Cikgu Khafizah - matematik n p.seni tahun 6
*Cikgu Hayana - bahasa melayu tahun 6 damak
*Cikgu Norikmar - bahasa melayu 6 sedeli n sivk 6 damak
*Cikgu Zaleha - bahasa inggeris 6 damak
*Sir Asmadi - bahasa inggeris tahun 5

- itu sahaja guru yang aku ingat pada masa ini.. nanti kalau aku sudah ingat nama guru yang lain,aku akan eit post ini..

Pn.Zaleha guru kesayangan aku. kerana beliau seorang guru yang selalu support aku dan group aku. time ambil keputusan UPSR,beliau menjadi pengacara. semasa beliau mengumumkan nama BFF aku dan nama aku mndapat 5A, beliau mengatakan yang kami berdua kawan baik. dan itu adalah hari yang paling menggembirakan bagi aku sehingga sekarang.. aku bertuah kerana dapat mengenali PN.ZALEHA.

TERIMA KASIH CIKGU KERANA MENGAJAR SAYA DAN RAKAN2 SAYA.. JASA CIKGU,TAK AKAN SAYA LUPAKAN.. :D

No comments:

Post a Comment